در مورد دخترا........طنز
بهترین ها
هر چی بخای اینجا هست.عکس.شعر.طنز
یک شنبه 24 دی 1391برچسب:, :: 12:53 :: نويسنده : علی ضیایی

مژده ای دل مسیحا نفسی میاید شوهر خوب مگر گیر کسی میاید

 

کدومشون بیشتر خنده دار ترن؟؟؟
1. پسرا بعد از زمین خوردن؟؟
2. دختراا بعد از شستن صورت؟؟

 

سلامتی همه جراحای زیبایی ایران که به ۹۰% دخترا اعتماد به نفس دادن…

 

ی بنده خدایی می گفت: . . حالا درسته ما قصد ازدواج نداریم ولی خب آخه یه خواستگار نباید بیاد برامون؟

 

حرکات دخترا در مواقع مختلف
وقتی که مهربونن مثل یه خرگوش ملوس دوست داشتنین
وقتی که اعصبانی میشن مثل دیونه ها میشن دیگه نمیشه رفت سمتشون وقتی غر میزنن مثل مگس میرن رو اعصابت وقتی که ناز میکنن مثل یه بچه نق نقو اعصابتو خورد میکننوقتی که دروغ میگن قیافشون شبیه سوسک میشه(نکته کنکوری) وقتی ناراحت میشن مثل یه گنجشک تیر خورده دلسوز میشن
وقتی خوشحال میشن مثل کانگورو اینور اونور میپرن
وقتی جیغ میزنن مثل یه سوزن که بهت میزنن از جا میپری
وقتی که بترسن مثل موش سریع یه جا قایم میشن
وقتی خجالت بکشن مثل لبو قرمز میشن
وقتی که حرف میزنن مثل رادیو خراب باید بزنی تو سرش تا قطع شه
وقتی که گریه میکنن مثل بچه های شیش ماهه حتما باید نازش کنی تا آروم شه‬

 

پسر : کجا میری ؟
دختر : میرم خودکشی کنم …
پسر : پس چرا اینقد آرایش کردی ؟
دختر : آخه فردا عکسم تو روزنامه ها چاپ میشه !

 

صافکاری
بتونه کاری
رنگرزی
آپاراتی
ذلت نقاشی
داستان های باور نکردنی
وحشت زدایی
بنیاد دلداری به 60 جانور مرگبار
.
.
تابلوی آرایشگاه خانمها کدوم باشه بهتره؟؟؟

 

وقتی دو تا دختر باهم حرف می زنن شیطان میشینه یه گوشه و به حرفاشون گوش میده . . . و درس یاد می گیره!!!

 

دوره ای شده که به دختر لبخند بزنی خودشو تو لباس عروسی تصور میکنه

 

پسر زنگ میزنه : کجایی عزیز دلم؟
دختر: واااای همین الان رسیدم دارم از خستگی مــیمــیرم، میرم بخوابم کم کم… تو چیکار میکنی عزیزم؟
پسر: من توی مهمونی ام، پشت سرت ایستادم ...

 

دختر:خوابی؟؟؟
پسر: آره بيدار شدم زنگ مي زنم بهت
دختر:من دوس پسر قبليم اين موقع روز خواب نبود
پسر:چه ربطي داره؟
دختر:من واسش مهم بودم
پسر:خوب بيا من بيدار شدم، خوب شد؟
دختر:دوس پسر قبليم اصلا” نمي گفت: من بيدار شدم بيا
پسر:اون يه آدمه ديگه بود من يه آدمه ديگه
دختر:من كه همون آدمم
پسر:من قانع شدم ، از اين به بعد هر روز 6 صب بيدارم
دختر:من 6 خوابم.!!
پسر:دوس دختر قبليم 6 بيدار بود..!
دختر:برو با همون ( گوشي را قطع مي كند)
( هنوز تحقيقات براي شناخت زنها ادامه دارد)

 

ﺩﺧﺘــﺮﻩ ﻫﯿﮑﻠِﺶ ﻣﺜﻠﻪ ﭘﺎﻧﺪﺍﯼ ﮐﻮﻧﮓﻓﻮ ﮐﺎﺭﻩ ،
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :
"ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻇﺮﯾﻔﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻧﮕﺎﻩ ﺳـــﺮﺩ ﻣﯽﺷﮑﻨﻢ !"...
ﯾﮑﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻪ :
ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺷﻤﺎ ﺑﺎ ﺗﺒـــﺮ ﻧﺎﺩﺭﺷﺎﻩ ﺍﻓﺸﺎر که هیچی با کمان دامول ﻫﻢ ﻧﻤﯽﺷﮑﻨﯽ !
ﺑﺮﻭ ﺑﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﺍﺣﺖ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺑﺮﺱ :))))

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین ها و آدرس ali-zyaei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 198
بازدید کل : 68781
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1